måndag, maj 11, 2009

en liten uppdatering

i fredags så stannade jag kvar på bilden istället för att åka hem direkt jag slutat. det resulterade i att jag kom lite längre på den här (råkade göra en grej på den förut som gjorde att jag la bort den ett bra tag) och en himla massa prat med emma.
på kvällen kom hela l-mon plus johanna förbi och jag följde med dem till en lekpark och senare hem till johanna där vi gjorde några extremt svåra mugglekar som jag har glömt hur man gjorde nu :P

på lördagen så var det kalas för papi. då hade jag bara smycken som jag gjort själv på mig (plus kläder då också). blomring och rosörhängen som jag gjorde för ett tag sedan och detta halsband vilket jag gjorde i lördags dagen till ära.sen igår, söndag, gjorde jag nog inte så mycket förutom att börja på ett par örhängen jag tänkt göra nu ett tag men limmet torkade så segt och jag hittade inte en sak man gör hål med (kommer inte på vad det heter) förrän sent så jag hann inte klart dem. kanske gör jag klart dem ikväll.

och idag har jag inte heller direkt gjort något förutom att jag varit på skolan och faktiskt gjort någon nytta för en gångs skull. nu är det tänkt att jag ska göra ännu mera nytta för jag har tänkt gå och läsa på boken till engelska. det är förövrigt memoirs of a geisha. har redan sett filmen och tänkte att jag borde läsa boken också. har inte kommit så långt men i början skiljer de sig rätt mycket men jag tror jag tycker om både filmen och boken ändå.

1 kommentar:

nattanorberg sa...

halsbandet ser fint ut :) vad fick din pappa i present nu då? :)