måndag, april 06, 2009

the roses from before

matteprovet idag gick åt helvetet men det vägdes upp av en riktigt bra körlektion och lite shopping med nathalie. först gick vi på second hand där jag hittade dessa fina knappar.sen gick vi till pagoni och där köpte jag lim och några fler öronstift vilket resulterade i att jag gjorde dessa.örhängen
den svarta; ring och de två röda örhängen. tyvärr råkade jag bryta av stiftet på ena örhänget av den som är i mitten när jag skulle göra stiftet rakt.. bara till att köpa nytt..

medans jag höll på göra smyckena hann jag både med att prata i telefon med nathalie och färga mammas hår och lyssnat en massa på laleh.
så trots dåligt humör efter matteprovet så har dagen varit riktigt bra och mycket är nog tack vare nathalie

jag ber om ursäkt för de dåliga bilderna men jag är trött.

4 kommentarer:

Lotta sa...

Det är bra att du känner dig gladare, vi glömmer matten! Fuck that!

nattanorberg sa...

Bra att man gjorde din dag lite bättre iallafall! :) jag hade det riktigt trevligt!

miri sa...

aj då, nu ser jag ju att det inte gick bra. men fint att du hade en bra dag, och vilken bra idé att göra smycken av gamla knappar! den idén kanske jag knycker av dej ;)

Caroline sa...

miri: knyck på du bara! :) riktigt roligt att göra kan jag tala om dessutom får man personliga smycken för en billig peng;) örhängena kostade 12 kr/st att göra och ringen 7 kr. det kallar jag billigt! ;P