lördag, april 04, 2009

det är farligt att veta för lite

jag har matteprov på måndag.. komplexa tal är det om vilket är typ tal som egentligen inte existerar eller nåt liknande.. jag tror att jag har missat minst fyra genomgångar och inte har jag varit så där jätteduktig på att jobba ikapp så det blir till att försöka tokplugga lite och må lite dåligt.. gör båda sakerna nu iaf..
har inte kollat om allt finns i formelsamlingen men om det gör det så tycker jag inte att det borde bli några problem iaf. gör det inte det, ja då kommer det gå dåligt och jag må ännu sämre över att jag inte pluggat ordentligt

2 kommentarer:

nattanorberg sa...

Det kommer nog gå jättebra! :) fortsätt kämpa bara!

miri sa...

jag lider med dej, matte var mitt värsta värsta ämne.

fast jag är övertygad att det gick galant!