torsdag, maj 14, 2009

torsdag

torsdag är alltid en skön dag. på morgonen är det svenska sen är det idrott och efter lunch går man för det mesta till bilden. jag tror att jag kommer att sakna torsdagarna efter studenten. eller jag tror jag kommer att sakna alla dagar utom måndag och tisdag men det torsdagar har varit speciella.

så här på tal om torsdag så är det ju torsdag idag och jag hade som vanligt svenska, idrott och bild efter lunchen. på bilden fortsatte jag med en skulptur jag började med förra veckan och ritade och gjorde hemprov i religion då jag kände att jag behövde paus ifrån skulpturen.
vi skrattade åt roliga minnen från en riktigt kul kväll (150dagars?) då jag growlade. stina har det på sin mobil så vi lyssnade på det och asgarvade. jag minns att jag fick rätt så ont i halsen av growlandet och blev himla hes men inte slutade jag för det XD

strax innan fem kom pappa in till stan och vi gick och åt på subway (pappas första gång!) vilket var hemskt mysigt. sen tror jag att killen som gjorde mackorna våra kollade in mig. han behöver ju inte ha gjort det men nu säger vi så för mitt ego vart glad :P
efter vi varit på subway for vi runt och körde och tydligen hade jag ett och annat att lära pappa och inte bara han mig :P

2 kommentarer:

Lotta sa...

Haha, jag hoppas att det var den unga grabben som kollade in dig så att det inte var någon som är trettio år äldre XD Var ett tag sen jag var på Subway, så jag vet inte om de anställt någon ny. Kul att bli uppmärksammad om inte annat ^^;

Ja, vissa dagar kommer man att sakna efter studenten. Verkligen.

Caroline sa...

haha jo det var en ung grabb:P nåt år äldre än oss troligtvis. det är nog flera månader sen jag var där sist så han kan mycket väl vara ny, har i alla fall aldrig sett honom varken där eller någon annanstans :P