söndag, maj 17, 2009

fyrtal

i fredags var jag duktigt för jag satt och pluggade på körskolan hemskt mycket. på morgonen satt jag där i ungefär 2.5 timmar och efter det for jag till skolan för att gå på en lektion och käka lunch. efter det så for jag och nathalie ner på stan där vi gick på second hand och där hittade jag en otroligt fin klänning. sen skildes vi åt och jag satte mig återigen på körskolan för att plugga och den här gången blev det ca 1.5 timme. jag kände mig hemskt duktig iaf, kanske inte så duktigt att skolka från två lektioner för att sitta där men det är som det är.
efter middagen försökte jag lära lillebror hur man gör visselpipor och om jag inte minns helt tokigt så lyckades han göra en som det kom lite ljud ur iaf :) jag själv lyckades göra en riktigt irriterande visselpipa för den vart hemskthemskt gäll.
nathalie kom och vi gick en promenad och pratade om lite allt möjligt och fotade på allt och ingenting ungefär. det var himla trevligt iaf.
klänningen som jag hittade på second hand. den måste dock justeras lite då jag är för kort för den både uppåt och nedåt men det lär ta ett tag innan jag har tid och ork att göra det.


igår (lördag) var ingen bra dag alls. vaknade med huvudvärk och somnade med huvudvärk... låg och tittade på tv mest hela dagen gjorde jag också då jag inte orkade något mer. det var först vid 20-21 tiden som jag började piggna på mig lite men jag hade ju ändå ont i huvudet men jag orkade iaf klä på mig då.

idag mår jag mycket bättre men är rätt så förkyld så jag har inte varit så aktiv idag heller. känns dumt då det har varit så fint väder både igår och idag och dessutom har jag inte tid att vara sjuk. efter att betygen blivit satta, då kan har jag lite tid för att vara sjuk men sen måste jag bli frisk igen efter en dag eller så för det är då allt roligt börjar.en nyckelpiga landade på mig när jag var ute en liten sväng idag.
örhängena jag nämnde att jag höll på att göra i det här inlägget. gjorde klart dem i veckan någon gång. på baksidan av det vänstra är det klöver ess och på det högra ruter ess.

Inga kommentarer: