torsdag, oktober 01, 2009

möt hubert och hubert

så här blev originalet till mitt screentryck på skolan idag.
dock hade jag inte med mig någon kamera så jag kan inte visa hur själva trycket blev men det blev i alla fall inte lika detaljerat och den högra snigeln vart bara ful:P

till veckan har jag planer på att sy en kjol och trycka något på den (fast det kanske är lättare att först trycka och sen sy?), göra en tygpåse och om jag hittar några tråkiga gamla kläder kanske jag gör något med de också.


förresten emelie, kalle ankas mellannamn var magnus ;P bevis finns här

2 kommentarer:

Emelie sa...

Hej Finhubert och Fulhubert. ;D

Jag tror spenhårt på att du ska ta med dig massa textiler och trycka. Blev lite sugen på att själv gräva fram någe gammalt och ta med. :)

Nämen, då vet jag. Inte dåligt. Ska jag bara komma ihåg det också. ;)

Caroline sa...

jag tycker definitivt att du ska ta med dig något gammalt:)
det känns som roligare att trycka på textiler än bara på papper, känns som att man har mer nytta av det om det är på tyg:P