lördag, oktober 03, 2009

igår var jag ut åt med michaela och nathalie på O'learys och vi stannade där tills de stängde.
jag hade riktigt ont i fötterna så jag kunde knappt gå men det gjorde då rakt ingenting för det var så himla kul att bara sitta och babbla om allt och ingenting. nu så här i efterhand kan man undra hur jag hann andas mellan orden. jag verkar då ha sagt roliga grejer för det var en som sa att jag var rolig typ hela tiden:P
jag tog inte alls många bilder under kvällen å de jag tog vart inte så bra men en kan ni få i alla fall.michaela och jag tyckte att det såg ut som att hon frös så hon fick en filt:P
så här såg mina fötter ut som mest när jag kom hem. inte så konstigt att jag knappt kunde gå då. så går det tydligen då man inte hittar inläggen till skorna, ajaj. måste hitta dom annars är det byebye till klackeskor eller så kan jag bara försöka hitta nya.

2 kommentarer:

nattanorberg sa...

haha, det var dedär du snackade om ja! :D hade en rolig kväll! :) måste vi definitivt göra om!

Anonym sa...

hahaha älskar hur vi klär på nakna statyer när det är kallt ute :D