tisdag, september 29, 2009

jag fick mig att försöka minnas vad jag gjorde när jag var liten och det enda jag kom på var att på somrarna efter att det regnat brukade jag gå ut och plocka sniglar. anledningen (om jag minns rätt) var att jag tyckte att det var så sällan en snigel stötte på en annan snigel och tyckte att det måste vara tråkigt. så man kan väl säga att jag ordnade små fester åt dom där de fick lära känna varandra. och göra snigelbebisar för det var något jag tyckte var himla konstigt, "om de aldrig träffar varandra, hur kan det då bli fler sniglar?" brukade jag fråga mig själv.så mitt screentryck blir med sniglar:P

4 kommentarer:

Lotta H sa...

Det låter mysigt med barndom och sniglar! Lycka till med det, jag blev glad av att läsa din blogg. Satt här och var lite nedstämd, men jag blev gladare av din glädje som du alltid utstrålar. Tack ^^

Caroline sa...

va roligt att jag kunde få dig gladare:) länge sen vi sågs nu lotta:( vi borde försöka klämma in ett litet möte någon dag:)

Rebecka sa...

Hahaha, vilken tur att sniglarna har dig ;D

Caroline sa...

de förstår inte vilken tur de har. de otacksamma krypen brukade bara krypa ifrån varandra direkt utan att ha hälsat på någon.. fast iofs så kanske de bara var blyga:P