torsdag, augusti 27, 2009

idag blev det en sväng till stan. gick på utförsäljning i parken med mamma. därefter blev det biblioteket för min del där jag lånade en bok till kursen jag ska läsa i höst (jag kom in på skapande bild). efter ett liten stund kom nathalie dit och vi gick på stan lite. kom hem med en massa småsaker, typ hårspännen och andra grejer.
när jag kom hem så var jag rätt slut på då jag fortfarande är förkyld men nu är det mycket bättre. en sak jag kan tipsa om då man är förkyld är att göra smoothies, det känns i alla fall som att det har hjälpt mig i min förkylning. jag gjorde mina smoothies så här: 2 nektariner, 1 banan, frysta rabarber efter smak, mixa. inte direkt den kombinationen jag brukar göra men det var det som fanns hemma och det funkade faktiskt rätt bra ihop även om det låter lite konstigt.

Inga kommentarer: