söndag, augusti 23, 2009

horisont

i torsdags for jag ju till stan med nathalie. vi hade det riktigt trevligt med shopping och fika. en kjol och två spets-gardinkappor från secondhand, en prickig kavaj från hm och lite grejer till smyckestillverkning fick följa med mig hem.

i fredags plockade jag vinbär med storebror och senare följde jag med honom och gymmade. jag tränade så hårt att bh-bandet flög, höhö (var väl egentligen redan på väg att gå sönder men vi kan låtsas att det bara berodde på träningen ;))

på lördagen trodde jag att jag skulle vakna med träningsvärk men det blev förkylning istället. dock fick den inte hindra mig från att fara ut till min kusins hus för att se efter om det fanns något där som jag kunde ta reda på (huset tillhörde tidigare mammas mormor och morfar så det fanns grejer kvar efter dom). hittade en massa husgerådsprylar och en fin gammal arbetslampa. har letat efter en sån rätt länge och helst skulle den vara röd och det var denna:)
när vi kom hem var jag dock helt slut på så resten av dagen tillbringades i horisontalt läge. mycket utav denna söndag har också spenderats i det läget. inte så kul men vad ska man göra egentligen när man inte orkar mycket annat


(hade tänkt knäppa kort på allt jag fyndat men det blir för mycket bök. kanske lägger jag upp någon bild när jag blivit lite piggare)