torsdag, augusti 20, 2009

idag ska jag in till stan å träffa nathalie. trodde att det skulle vara fint väder idag så jag var inställd på kjol och bara ben men det ser riktigt ruggigt ut så jag får nog tänka om.
jag fixade in en hylla på rummet igår, med lite hjälp av pappa. för att få plats med den så var jag tvungen att ta ut en fotölj och en spegel. bokhyllan behövs verkligen men det tråkiga är att nu känns inte rummet lika mysigt som förut fast det kanske blir annars när jag har fått ordning på alla saker där inne och möblerat om lite.

nä nu ska jag försöka hitta lite kläder som passar vädret, hejs.

1 kommentar:

nattanorberg sa...

det var kul att träffa dig :) Alltid trevligt med den dag på stan med dig!
hähä, vi kanske ska dra upp till umeå på torsdag och kolla på skolan + kanske shoppa lite? :) kolla in second hand affärer m.m :D
Kram!