fredag, december 12, 2008

fredag

idag har varit en riktigt bra dag.
började dagen med körlektion som gick väldigt bra om man bortser från några motorstopp då jag blev stressad.
sen blev det till att möta upp nathalie för julklappsrunda:) efter det blev det fika på uh, där såg jag en av jury medlemmarna från uf-mässan förra fredagen. lite lustigt att man aldrig har riktigt sett en person och sen efter att man kommit i kontakt med den så ser man den. jag har säkerligen sett honom flera gånger förut utan att veta om det.
sen efter maten så skjutsade jag pappa då han skulle hämta något hos någon och då vi kom hem var det bara att sätta sig bakom ratten igen för viktor ville fara till morfar. det var riktigt taskigt väglag ut till morfar och det snöade och var mörkt så man såg nästan ingenting men nu har jag ju prövat på det också:) gick riktigt bra med tanke på att jag nästan inte kört hemma något så jag är ju inte direkt van bilen.

resultat av dagen: alla julklappar är färdiga och jag känner mig säkrare på att köra (känner mig faktiskt riktigt duktig, lite stolt över mig själv;P)

Inga kommentarer: