torsdag, december 11, 2008

egoego

bilden idag var mycket givande. björn berättade en massa om en grej som man kan använda för att göra akrylfärgerna mer transparenta och inte så matta plus att det skyddar. han berättade en massa andra grejer också men det var så mycket och det är nog ingen som vill lyssna på det^^ fast jag skulle inte ha något emot att höra allt en gång till så att jag verkligen kommer ihåg allt:P
sen gav han mig en liten egoboost också då han sa att han gillar min färgbehandling^^ om jag ska vara ärlig så tycker jag om den också:P
på tal om egoboost måste vi fixa scannern så att jag kan lägga in lite bilder på datorn för att sedan lägga upp de på deviantart så att folk förhoppningsvis lägger de till sina favoriter. det är skitbra egoboost^^
det var förövrigt en idag som la till 5-8 st av mina bilder till sina favoriter idag, sen la han även till mig på sin deviantwatch-lista. han sa "you=amazing" egoegoegoegoboooost och några centimeter längre^^

Inga kommentarer: