lördag, december 13, 2008

lördag

idag har det blivit ännu mera körning. fram och tillbaka till morfar. nu känns det ju nästan som att jag faktiskt håller på att ta körkortet, känns som att det närmar sig rätt fort iaf, vilket betyder att jag måste ta tag i teorin ordentligt.
annars har jag inte gjort så mycket idag förutom nu på kvällen. målat lite och provat grejen björn hade sagt åt mig att köpa. ska nog måla lite till innan jag går och lägger mig för jag känner mig så på g med måleriet just nu.
sen har jag hjälpt mamma med att färga håret, det håller just nu på att verka men jag tror att hon skulle göra resten själv nu.

en sak som är lite dumt är att jag alltid kommer igång att göra saker då jag egentligen borde gå och lägga mig. fast jag gör ju inte de viktiga grejerna då utan de roliga som att måla. läxa gör jag då inte, har två prov till veckan och jag vet knappt vad det ena handlar om. aja, det löser sig..

Inga kommentarer: