onsdag, juni 02, 2010

Wildbirds & Peacedrums


hittade Wildbirds & Peacedrums på spotify igår och nu kan jag inte sluta lyssna på dom speciellt inte doubt/hope, så himla bra

i måndags var nathalie och jag och såg satc2 och jag hade hört innan att den inte fått så där bra betyg som jag trodde att den skulle få så mina förväntningar var inte så hemskt stora men jag tycker att den var jätterolig. skrattade mest hela tiden så jag kan inte förstå varför folk varit besvikna på den för fast det kan ju vara så enkelt att de hade högre förväntningar än vad jag hade.

1 kommentar:

kajsa sa...

Jag sitter just nu och lyssnar på en playlist jag och grisen gjorde efter at vi varit på guadeloupe. massa minnen och massa udda roliga bra konstiga och fina låtar. minns allting så himla tydligt när jag hör musiken som är direktkopplad till de veckorna.