torsdag, maj 27, 2010

idag har jag varit och tittat på nathalies lägenhet. den var riktigt fin och himla bra läge. vi gick på stan lite också och jag hittade en jättefin långklänning på indiska (egentligen hittade jag den redan i tisdags men jag köpte den idag). den är i svart och beigt och jag blir lite längre i den känns det som. jag funderar på att inviga när matilda tar studenten eller kanske lite tidigare. egentligen skulle jag vilja inviga den nu på stört men det har regnat mest hela dagen.
hittade även lite böcker, garner och ett par skor på second hand. en bra shoppingdag med andra ord men som tyvärr lämnade efter sig en lite ledsen börs.

1 kommentar:

kajsa sa...

Ledsna börsar ja.. jag har inte en så ledsen börs men jag sparar på slantarna ändå. Ska bara frilansjobba i sommar och då när jag semestrar i en månad utan att jobba ALLS ska jag inte ha någon ångest tänker jag. Så jag sparar och sparar. Tur att jag fyllde år igår så jag fick presenter. då känns konsumtionsbehovet lite mindre!