lördag, mars 27, 2010

lördag

idag har jag varit i birsta och gått på ikea och de andra affärerna där. kom hem med några lådor, ett lack ifrån panduro och en klänning från indiska som jag ska ha med mig när vi reser till egypten nästa månad (tror att jag glömt att nämna det här på bloggen). nu fattas bara en bikini till resan och jag har hittat två stycken som åtminstone är någorlunda bra men jag har inte bestämt mig för vilken jag ska köpa ännu. bikini måste för övrigt vara det värsta man kan prova i butik, ljuset i provhyttarna framhäver verkligen alla skavanker och hittar nog på några också. jag tycker att jag trivs rätt bra i min kropp men när jag står där och provar bikini efter bikini känner jag mig verkligen fulast i världen men så tror jag att de allra flesta känner.

från det ena till det andra, ikväll var det earth hour och vi släckte ner hela huset och tände en massa ljus och bara mös. släckte ni också ner? vad gjorde ni under tiden?:)

1 kommentar:

kajsa sa...

Jag.vill.också.åka.till.en.varm.plats.