fredag, mars 26, 2010

.

i och med att jag klippte lugg fick jag för mig att föna håret varje gång jag tvättade håret. jag har nu insett hur mycket det sliter på håret för mitt hår brukar nästan aldrig kännas så torrt. så idag kletade jag in håret i olivolja (orkade inte göra den vanliga hårinpackningen) och gick runt i det ett tag innan jag skulle tvätta håret och sen struntade jag i att föna. jag känner lite hur det kryper i armarna efter att göra det för det tar sån himla lång tid för mitt hår att torka annars..
istället för att gå iväg och föna håret käkar jag en massa frukt, något som jag också blivit beroende av nu på slutet. jag äter minst 3 frukter per dag plus att jag gör smoothies. det är bland de bästa beroende jag någonsin haft:P
på tal om beroende så var jag beroende av kladdkaka sommaren 2008 jag gjorde kanske två stycken varje vecka. jag var även beroende av att springa minst varannan dag, det är också bland de bästa beroende jag haft och jag saknar det väldigt mycket så det ska jag försöka få tillbaka så snart vägarna är bara.

Inga kommentarer: