fredag, februari 19, 2010

fredag

idag var jag på stan med nathalie och michaela. vi fikade, pratade non stop och gick runt på affärer.
jag kom till stan först för jag var tvungen att ta bussen så jag tänkte fördriva lite tid själv. det kan jag lova var inte en så värst trevlig upplevelse. det som hände var att två av de tre butikerna jag gick in på när jag var ensam började tjuta. mycket konstigt tyckte både jag och butiksbiträdena. enda förklaringen vi kunde komma på var att det kanske råkade sitta fast någon kod på en av presenterna jag hade med mig till nathalie (hon fyllde år i söndags).
så efter att jag varit på den andra tjut-affären så väntade jag på nathalie så att hon kunde öppna presenterna och slänga koderna.
men när vi så gick in på carlings så tjöt det igen och där fick vi hjälp att hitta boven. med mig till nathalie hade jag lite smyckesgrejer som vi hade beställt ilag och där fanns bland annat någon typ av metalltråd i en rulle och det var alltså den alla affärer reagerat på.

så mitt tips till er, ha inte med er någon typ av metalltråd på rulle när ni ska gå och shoppa!

Inga kommentarer: