fredag, februari 19, 2010

förresten så hittade jag den här fina väskan på second hand för 25 kr! den har en himla massa bra fack och egentligen är den väl mer som en börs med axelrem än en väska. hur som helst tror jag att den passar perfekt när man ska ut eller när man ska gå på marknader till sommaren

när jag kom hem kunde jag även hämta ut mitt paket ifrån artistica så i helgen hoppas jag på en en massa pyssel och målande och annat sånt. det vill säga om jag har tid annars har jag ju en massa tid efter helgen eftersom jag är arbetslös.
det känns himla konstigt att säga att man är arbetslös för jag tycker att det känns som att man nyss började ettan på gymnasiet även om det på samma gång känns som att det var en evighet sedan.. jag är i alla fall inte sysslolös vilket torde vara värre än arbetslös

2 kommentarer:

nattanorberg sa...

är fortfarande lite avis på väskan, haha :p Den va fin :)c

Caroline sa...

vi får hålla ögonen öppna efter en liknande åt dig:)