måndag, december 28, 2009

om shopen (igen)

nu har jag ca 25 olika smycken som jag ska sälja i shopen (varav vissa i flera exemplar) vilket borde räcka ganska bra så här till att börja med så nu får jag börja och fota och bestämma priser istället för att bara göra smycken.
det där med att sätta pris på något man gjort är förövrigt väldigt svårt. liksom bara för att jag själv tycker att det är fint och skulle kunna betala si och så mycket för det betyder ju inte att någon annan gör det. det kan ju faktiskt vara så illa att ingen kommer vilja köpa (läskig tanke). eller nä riktigt så illa kan det inte bli för jag har ju redan en liten stamkund eller vad man ska kalla det:P

jag siktar fortfarande på att öppna shopen den 8 januari. (dock blir det med en tillfällig logga då jag inte lyckas få det att bli som jag vill)

Inga kommentarer: