torsdag, november 19, 2009

seminariet del 1: skrotgubbar

här kommer som utlovat lite bilder ifrån mitt seminarium. jag börjar med Will Wagenaar. själva seminariet ägde rum igår och gick förövrigt hyfsat förutom att jag försovde mig så att jag missade bussen med 10-15 min.. men då fick jag helt enkelt byta tid med människan som skulle vara efter mig men försovningen gjorde mig rätt nervös så det kändes som att jag stammade nästan. det är i alla fall bortgjort nu vilket är skönt. det var lite lättare att somna igår än vad det har varit nu på slutet så antagligen har detta legat och tryckt.

jag har tänkt fortsätta att visa lite bilder ifrån seminariet men det blir lite mycket att ta alla i ett och samma inlägg så därför tänkte jag att jag kan ta en konstnär/designer per dag tills jag känner mig nöjd. sen kanske jag råkar slänga in någon som jag inte hade med på seminariet men som ändå är värd att nämnas. såå om ni vill se mer redesign/reuse/recycle är det bara att kika in igen imorgon.

1 kommentar:

nattanorberg sa...

haha, vilka roliga skapelser! Både plåtgubbarna och däckhalsbanden :)