söndag, november 15, 2009

sitter och försöker att få min powerpoint-presentation till ett seminarium på 1½ timme klar nu ikväll men eftersom jag inte hittar det jag vill ha lär jag inte ha fått ihop tillräckligt. alltså måste jag fortsätta imorgon..
det är ju tur att jag ska prata om något som jag tycker är oerhört intressant, re-design. jag har hittat många intressanta konstnärer/designers och även några som jag nog har börjat se som idoler. vilket, om jag ska vara ärlig, aldrig riktigt haft. eller jag har haft "småidoler" men nu har jag nog banne mig "storidoler". vissa känner jag att jag verkligen skulle vilja träffa och liksom bolla idéer med och ställa frågor en massa frågor om hur de tagit sig till där de är idag.
när jag är klar med presentationen lovar jag att visa några bilder på det jag hittat men just känner jag att jag verkligen behöver sova. god natt på er allesammans!

Inga kommentarer: