torsdag, november 26, 2009

jag drömde inatt att jag klippte mitt hår själv och det är nog för att jag råkade ut för en liten olycka igår. jag fick för mig att prova en frisyr och orkade inte hämta min egen locktång så jag tog mammas som har en mer rundbortsliknande. det skulle jag inte ha gjort för tydligen var den inge bra alls på mitt långa hår som trasslade sig in i piggarna på tången och satt fast riktigt hårt. det var omöjligt att få ut själv så min lillebror fick hjälpa mig och det var nästan omöjligt för honom med.
jag hann hur som tänka typ 1000 gången att jag skulle bli tvungen att klippa av håret och det var väl därför jag drömde att jag klippte det. har för mig att jag tyckte det vart snyggt i drömmen men nu minns jag inte hur det såg ut.

1 kommentar:

Lotta sa...

Usch, otäckt! Jag lyckades en gång trassla in en kam i håret, Johan och en kille till fick sitta i över en timme och försöka reda ut det hela! Jag lider med dig!