torsdag, november 26, 2009

audrey

i tisdags hittade jag och emelie en mysko affär i umeå där jag köpte denna bild på audrey hepburn.jag tror att det är ett jättestort vykort men jag tänker rama in den. 60 kr fick jag betala för den.

på tal om nåt annat har jag ju länge funderat på att börja sälja smycken och andra grejer jag gjort på internet och nu tror jag att jag äntligen kommit på ett namn! men det får vara hemligt ett tag till så att jag kan tänka lite mer på det för jag kom på det för ca 2 timmar sedan. om det finns någon där ute som är duktig på att göra loggor så skulle jag gärna vilja ha hjälp att utforma en eller kanske det är någon som vet av ett bra vectorprogram som är gratis så kan jag göra en själv.

edit: jag upptäckte att jag redan hade ett vectorprogram på datorn så nu sitter jag å försöker göra en liten logga:)

3 kommentarer:

Moa - En magisk purt... sa...

Jag tror att jag använde trälim - gillar inte textillim för det blir gult när det torkar (vilket är väldigt korkat!).

Audrey är den mänskliga varianten av ett rådjur tycker jag!

Caroline sa...

ok, då ska jag testa med det:) ja det är ju väldigt dumt faktiskt..

det tycker jag med att hon är!

san sa...

Hej!
Tips registrera ditt namn på patent och registreringsverket. Kan vara värt att göra, även om det kostar en slant. Bättre än bolagsverket då det täcker hela landet. Genom bolagsverket gäller registrering bara för det län du betalar. Du får även reda på om ditt namn är ledigt.
Mvh Susanne