torsdag, oktober 08, 2009

håret

imorgon ska jag klippa mig och jag har nog lurat mig själv till att tro att jag vill ha typ en lång page bara för att jag har så nött hår. egentligen vill jag ju ha rätt långt hår så jag kan ha såna här fina flätorbildkälla

men om det blir så att jag måste klippa så mycket hår så att jag har något pageaktigt så gör det egentligen inte så mycket då det (förhoppningsvis) fortfarande kommer att vara ganska långt och jag tror att jag passar i det. aja får se imorgon hur mycket jag måste ta bort.

3 kommentarer:

nattanorberg sa...

jag vill också ha långt hår men vill verkligen inte ha som dom. :o torrt hästhår tycker jag det ser ut som = inte så fint på en tjej :p haha

Caroline sa...

jag vill inte heller ha som dom:P var mest längden jag tänkte på så att jag kan ha lika långa flätor, mitt hår ska se mer välvårdat ut:P

nattanorberg sa...

haha, låter som en bra plan ;)