måndag, oktober 12, 2009

har inte skrivit på några dagar så det är väl dags för en liten uppdatering.

i fredags var jag ju och klippte mig. och håret blev kortare (nähä?) men inte så där page-kort. konstigt nog har jag inte hunnit känna den vanliga jag-vill-ha-håret-tillbaka-känslan som jag alltid får efter att jag klippt mig vilket är konstigt då jag är rätt säker på att jag klippte bort mer än vad jag brukar..
efter att jag klippt mig gick jag till biblioteket och lånade en pysslig bok. gick och fikade med nathalie och sen gick vi på stan. som vanlig hade jag med mig hem en massa grejer från second hand.

vad jag gjorde i lördags och söndags kan jag faktiskt inte minnas men det var nog inte nå mycket vettigt som hände eftersom jag inte minns. igår vet jag att jag inte mådde så bra i alla fall.

idag på skolan har vi sysslat med porträtt vilket i teorin är väldigt tråkigt för en caroline men idag var det faktiskt roligt, kan vara för att det inte skulle vara så seriöst.
förra veckan och veckan innan det höll vi ju på med screentryck och tanken är att jag ska visa någon av alla mina tryck när jag gjort något vettigt med det (när det nu blir..). ett av motiven tycker jag vart riktigt fräsigt och jag vet nu vem trycket är på (tog bara en gammal bild från internet) och det är en modell från 50-talet som hette Jean Patchett.

efter en bussresa bestående av en timmes sömn plus lite till kom jag hem och väl hemma gjorde jag något så spännande som att jag åt middag och gjorde matlåda till imorgon. efter det så gjorde jag en kladdkaka (som förövrigt ligger och gör ont i min mage nu) och för en stund sedan så gick lillebror och jag på en promenad. vi gick förbi discgolfbanan och han försökte förklara lite regler för mig vilket inte gick så bra men jag tror att jag fattade lite till slut i alla fall:P

Inga kommentarer: