lördag, september 19, 2009

varenda gång jag ser den här bilden på mig ifrån 2007 (tror jag) så blir jag riktigt sugen på att klippa lugg igen. dock är det typ enda bilden jag har då luggen var bra (sen ser man nästan inget av den heller) men lika sugen blir jag för det.
det är ju egentligen inget fel på hur jag har håret nu men det skulle vara fint med lugg dock tror jag inte att jag orkar med att måsta hålla på fixa till den hela tiden. som det är nu så trivs jag bra med att bara behöva dra en kam igenom håret så luggen får vänta.
det var för himla krångligt med lugg ändå, nu är jag inte så sugen längre:P

hemskt onödigt inlägg det här. stackars ni som läst igenom mitt svammel.

2 kommentarer:

Moa - En magisk purt... sa...

Åh söt! Inte alls onödigt.

Jag köpte plasten på panduro hobby i lund men jag tror att de har på sin hemsida också om du inte har pandurp där du bor!

Caroline sa...

tack:) jag ska kolla upp det:)