söndag, september 06, 2009

shake it to the left, shake it to the right

i fredags behövde varken jag eller nathalie vara på skolan så vi gick lite på stan och fyndade lite på second hand och pagoni. så jag kom hem med det jag brukar komma hem med, tyg och smyckesgrejer. och efteråt så följde jag med hem till nathalie.

på tal om smycken så har jag äntligen gjort något av det jag köpt in nu på slutet. orken till att göra något har liksom inte funnits, inspirationen och lusten var där men som sagt inte orken. men nu i helgen hade jag alla 3!

igår gjorde jag dessa örhängen
pimp myspace - Gickr
vet inte om dem syns men jag kunde helt enkelt inte ta en bild när jag inte skakade på huvudet:P

och det här armbandet gjorde jag idag
jag är riktigt nöjd med båda och jag tror att de kommer att användas många gånger:)

2 kommentarer:

nattanorberg sa...

Vilken rolig bild du tog på dig själv, haha :D sedan passar ju inläggsnamnet till också ;) fina smycken du gjort btw :)

Caroline sa...

haha^^ tackar:)