onsdag, augusti 12, 2009

uppdatering

jag har haft lite fullt upp nu på slutet. har hjälpt till att måla garage, haft filmkväll med nathalie, pysslat ihop en massa smycken osv.
för att göra det kort tänker jag bara berätta om gårdagen och denna dag.

igår träffade jag några från klassen då det var utdelning av klasskortet från balen. mycket trevligt tycker jag dock var det lite tråkigt att inte fler hade möjlighet att komma. efteråt så gick jag och nathalie på second hand och jag hittade lite knappar och några tyger.
sen följde jag med nathalie hem men blev upphämtad efter bara en liten stund. jag hann bara vara hemma i någon timme innan jag for iväg till elin som idag flyttar till göteborg. jag tror inte att jag fattat det än att hon liksom inte kommer att bara vara en kort promenad bort längre. då vi sa hej då kändes det liksom inte som typ "vi ses vid jul!" det kändes precis som vanligt. antagligen kommer det slå mig om någon dag eller så. lika bra ändå att jag inte fattat det än för om jag hade gjort det hade jag säkert varit alldeles gråtfärdig igår när jag var hos henne:P

idag så har det blivit garagemålning, plocka ihop de gamla brädorna från garaget och så ett loppisbesök som inte resulterade i något fynd alls. hemskt tråkigt tycker jag men lika bra så att jag slapp slösa pengar^^

Inga kommentarer: