lördag, augusti 15, 2009

i torsdags for jag till sundsvall och gick på ikea och birsta city. byggde upp mitt lager med husgeråd tills att jag ska flytta hemifrån (vilket lär bli om ett år från nu). köpte mig även en tröja på åhléns rea och textilfärg, hobbylack och akrylfärg från panduro.

idag så firade mamma och pappa sin bröllopsdag och det var tänkt att vi skulle till ett ställe som heter bönhamn och fika men det visade sig att de hade stängt för säsongen. så vi for till nordingrå och fikade på ett ställe där istället. på samma ställe fanns det en liten butik med konsthantverk med många fina saker som väckte en massa idéer, fast de väckte mest idéer hos mamma som tyckte att det var något jag kunde göra:P när vi skulle fara därifrån såg jag att det verkade vara skyltar nästan överallt där det stod konsthantverk och så höll det på nästan ända fram till e4. det skulle vara riktigt roligt att ha en heldag och titta på alla de där konsthantverksställena så det måste jag försöka göra någon gång.

Inga kommentarer: