måndag, augusti 31, 2009

första dagen

idag var första dagen på skapande bild. nu till att börja med ska vi hålla på med så kallad platsspecifik konst vilket innefattar landart och streetart. det verkar vara väldigt intressant tycker jag. jag har aldrig riktigt tänkt på att utöva det men jag tror att det kommer att vara riktigt roligt och det känns som något jag kan fortsätta att göra (i alla fall landart). har redan börjat tänka ut lite grejer som jag kan göra^^
något som jag tyckte var bra var att vi inte var direkt många som skulle läsa kursen. ungefär 14 stycken, alltså har man chans att lära känna folket, vilket är bra:P sen är det både tjejer och killar vilket också är bra för det skulle ha varit jobbigt om det inte var det, man måste ha lite variation liksom.

nu ska jag bara fixa lite grejer och sen ska jag sova för att sedan stiga upp till dag två:)

Inga kommentarer: