lördag, maj 30, 2009

skostorlekar och festivaler

igår hämtade jag ut mitt körkort och nu känns det faktiskt som att jag har tagit körkortet. pwie

idag tog jag bilen in till stan och så gick nathalie och jag på stan. hittade mig äntligen ett par gladiatorsandaler, har letat ända sedan förra sommaren men jag har aldrig hittat några som passat. men idag så gjorde jag ju det och gissa vilken storlek jag var tvungen att ta.... 34! helt knäppt. jag brukar oftast ligga på 35/36 men ibland hamnar jag på 34 och även 37 ibland. så fult att skor är så olika så att man har skor i garderoben i fyra olika storlekar.
vi gick även och fikade och det är alltid lika mysigt att fika med nathalie :) en massa prat och skratt.
sen då jag kom hem var det hemskt god mat, grillat och sallad och efter maten gick jag ut och gick medans jag pratade med nathalie i telefon.

nu sitter jag och nathalie och planerar att ha våra egna festivaler i sommar eftersom vi varit så dåliga på att kolla upp festivaler till sommaren och det krockar med hur vi jobbar. vi har tänk att vi ska spela den musik vi hade velat se på festivaler i sommar och sjunga högt och falskt, vi har även tänkt att vi kan ha olika teman. jag tycker att det låter så roligt och jag blir så taggad då vi sitter och pratar om det att jag vill ha festival nu ikväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men duuu! Det lät ju som en skitkul idé! Hoppas du inte har köpt sådana som jag ska ha på studenten bara ;)
//Rebecka

nattanorberg sa...

haha ja jag vill också ha festival nu på en gång! :D tack för idag :)