onsdag, maj 27, 2009

det känns som att det är jättelänge sen jag målade något nu. alltså riktigt målade. inte bara måla för att det är terapi utan att måla för att inspirationen och lusten sprakar i en.
visst jag har kännt lite så ganska nyligen men då ritade jag och det kommer liksom inte upp i samma energi som att måla. jag vill verkligen känna inspirationen, lusten och energin för det är så himla härligt, det är som att man lever lite extra.
nu på slutet har jag helt enkelt inte haft ro nog att få fram det där men snart så borde jag kunna locka fram det för allt borde ju i alla fall bli lite lugnare efter nästa tisdag, vilket är dagen då betygen sätts alltså sista seriösa dagen i skolan.
jag längtar

1 kommentar:

Lotta sa...

Ja, att bara känna inspirationen komma, det har jag inte känt på tre år. Nu ska det verkligen bli skönt att bara... vara. ^^