söndag, maj 24, 2009

igår var jag på vernissage. hade inte så värst mycket att göra förutom att hälla upp dricka och fixa tilltugg. eftersom jag hade varit där och hjälpt till både på torsdagen och fredagen så var det inte så värst kul att gå runt och kolla på alla saker då jag redan gjort det hur många gånger som helst.
hur som helst var det i alla fall lite läskigt att folk gick och tittade på ens grejer och jag minns speciellt en tant som stannade vid en teckning (som jag nog inte kommer kunna sälja för att den känns så himla personlig, dessutom har mamma paxat den:P ). anledningen till att jag minns det är för att hon redan reserverat en grej inne i lokalen och jag blev rädd att hon ville reservera min med och jag kände verkligen inte för sälja den till henne för direkt hon kom in i lokalen kände jag hur jag inte tyckte om henne (mamma paxade teckningen efter denna händelse) och jag känner det att jag vill att mina grejer ska hamna hos bra folk och hon kändes lite som att hon skulle kunna använda grejerna där inne för att peta mellan tänderna eller nåt liknande. som tur var gick hon ju vidare iaf men jag vet ju inte om någon reserverat något av mina grejer efter att jag for igår eller idag, jag tror jag ska gå dit och kika imorrn om jag har tid.

1 kommentar:

Lotta sa...

Haha, peta tavlan mellan tänderna, en sån tant! Ja, dina tavlor förtjänar endast de bästa ägarna ^^