söndag, mars 29, 2009

om ca två timmar sitter jag på en buss på väg mot luleå. ska fara och kolla på skolan där, inte för att jag tror att jag kommer att gå där.. alldeles för långt norrut. men i alla fall, på måndag ska jag gå på en minikurs med teknisk design tror jag att det var och på tisdag far jag till piteå och går en minikurs där om nå radiogrejs sen far jag hem igen. längtar typ redan tills jag får komma hem igen för det känns som att det kommer vara rätt jobbigt för jag kommer säkerligen inte kunna sova särskillt bra.. men det kommer säkert att vara roligt också och jag har nog några saker att berätta om när jag kommer hem.
nu måste jag duscha och sedan packa (jag har knappt packat nåt! :s) hej så länge

1 kommentar:

Lotta sa...

Tack för denna resa ;D Vi hade ju lagom kul ialla fall xD