torsdag, mars 12, 2009

fynd!

idag köpte jag en fin sak på second hand som låg i en kartong med ett sånt här fint märke på.
i den låg denna
och den innehåller en massa fina bilder och mönster från vad jag tror kan vara 40-50 tal (jag kan inte sånt så bra)






den här ovan tror jag minsann att jag ska försöka sy. känns som en perfekt sommarklänning men jag tänker nog göra den lite kortare


det fanns även barn och herrmönster.

innan jag köpte denna så var jag på utbildningsmässa vilket jag tycker var väldigt givande för nu är jag väldigt säker på att jag vill gå konstskola ett år och se vars det leder men jag ska fråga min bildlärare lite om råd innan jag bestämmer mig.
jag köpte även present till mamma idag och det är över en månad kvar till vår födelsedag. känner mig lite duktig som är så ute i tid.

Inga kommentarer: