lördag, mars 14, 2009

100-dagars

igår var det 100-dagars på plattan (liquid). innan så var vi några stycken hos stina och hade det trevligt och åt onyttigheter och lite morötter.jag, stina och sofia spelade twister vilket jag inte gjort på flera år. kul var det i alla fall!
självklart var jag tvungen att ta en egobild för det hur ju som till
inne på plattan

jag hade roligt hela kvällen igenom och vi dansade så mycket att jag fick blåsor på fötterna (hade dock nya skor).och vilka danser vi hade! få se om jag kommer ihåg några nu. hmmm.. den skelögda indiska tanten, lassot, det polska hembiträdet, fiskarn och många många fler! det var så otroligt roligt men vad jag var trött då jag kom hem. gick och la mig vid tre och halv tre idag kom mamma och väckte mig XD jag tror jag aldrig sovit så långt in på dagen men jag var väldigt pigg då jag vaknade och jag skrattade nästan direkt jag vaknat för jag tyckte det var så lustigt att jag sovit så länge. härligt att vakna på det viset

1 kommentar:

Slippdah sa...

haha så kul med våra danser xD får bli ännu fler någon annan gång ;D