fredag, mars 27, 2009

fredag

dagen har varit som behaglig, så där lagomt glad och lätt. dessutom har jag haft lite utav en finfredag (i alla fall första halvan av dagen, andra halvan har spenderats i mjukisbyxor). har ingen bild men jag hade i alla fall en lila klänning som jag glömt bort att jag hade och skorna jag köpte förra fredagen. det var lite halvläskigt att gå i dem men lite kul också för då var jag inte så hemskt mycket kortare än alla andra:P kändes jättekonstigt då jag tog av mig dem och kom ner på min vanliga nivå igen. jag kände mig verkligen jättekort, mycket kortare än vad jag brukar känna mig, nästan som om jag hade sjunkit ner i marken en bit.. i och för sig så känns det alltid så på hälarna då man sprungit runt i klackar ett tag.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jag hade velat se dig i nyskorna! Du får allt ha dem fler gånger!

Caroline sa...

det ska jag:)