fredag, mars 20, 2009

fredag

idag har varit en riktigt, riktigt bra dag. det började med skola som kanske inte var så jätteroligt men det funkade. sen hade jag körlektion och den gick i alla fall inte dåligt och efter det mötte jag upp michaela och nathalie på stan. vi hade en massa tid att fördriva och först på listan var second hand. vi provade inte så smickrande kläder och knäppte kort på våra urtjusiga outfits. bilderna på mig blev alldeles för pinsamma (jag ser ut som en kär med ölmage..) och jag vet inte vad de två andra tycker så jag låter helt enkelt bli att lägga upp de bilderna..
sen strosade vi mest runt ett tag men tillslut hamnade vi på dinsko och hittade dessa skor. har velat ha de rätt länge och nu fanns de i min storlek

efter det blev det ännu lite mer strosande innan vi gick och köpte tacos som vi åt hos lotta och där var även sara, matilda och stina.
sist men inte minst så gick vi alla och såg en shopaholics bekännelser.funderar du på att se den, gör det! har du inte funderat på det, se den ändå!
den var verkligen rolig och jag är inte den som brukar skratta så värst mycket när jag ser på film, speciellt inte på bio, men den här innehöll många skratt. se den!

2 kommentarer:

Slippdah sa...

nu får man hoppas på att den kommer på dvd så man får se den igen ^^

nattanorberg sa...

en bra dag/kväll med andra ord! :D