torsdag, november 13, 2008

ooohooh i like it!

idag har det blivit gjort mycket. började dagen med körlektion som i överlag gick riktigt bra, jag gör verkligen framsteg.
sen hade vi lite lektioner, biologi och fysik. på fysiken tog vi fram lite grejer inför nästa vecka. speciellt en grej där var riktigt rolig, eller vinnarskallen kom fram ordentligt på mig och nathalie och det var väl det som var det roliga. den där grejen var typ en ring med små ringar runt sig och man skulle snurra på alla dom för att få de små ringarna att "klättra" på den stora. hemskt dålig förklaring men hur som helst så skulle vi se vem som kunde hålla de klättrandes längst. jag hade rekordet på 2:02 min ända tills rebecka kom med sina 4 och nånting.... jag försökte ju såklart slå henne men jag kom mig bara till 3:57 sen orkade jag inte försöka en gång till..
efter fysiken så gick vi för att skriva klart affärsplanen så att vi kan lämna in den till en tävling imorgon. det var ett himla bök och alla fem hade något att göra hela tiden och vi fick sitta kvar ett tag med den efter att alla slutat skolan men klar blev den och vi kände oss riktigt duktiga! nu ska vi bara lämna in den och sen är det bara att vänta och se om vi får något pris för den.
det lät som att det inte var så många som brukade delta i den tävlingen så borde vi ha en stor chans att få pris. jag tycker då att vi förtjänar ett pris såsom vi har slitit för att få den klar.

sen så fjantade jag och nathalie på lite och knäppte kort då vi hoppade. det var riktigt skojsigt! och vi fick några roliga/fula kort.

sen efter det så bar det sig av ner på stan för en second hand-runda där jag hittade två riktigt fina grejer som jag gått och letat efter ett tag nu.den här fina portföljen att ha mina bilder i. det finurligaste med denna är att man kan "skjuta in" handtagenden här sjalen. har velat ha något liknande hur länge som helst nu men har bara hittat alldeles för dyra men nu så!

den här bilden på nathalie får sammanfatta dagen

4 kommentarer:

Rebecka sa...

Haha, jag leder än så länge, men får väl passa mig på onsdag? ;)

Caroline sa...

ja verkligen då ska jag stå i 10 minuter!^^

Slippdah sa...

Jag känner mig så på G när det gäller projetarbetet. Jag har till och med raggat ihop lite blivande kunder ^^ Jag hoppas då det i alla fall :b

Caroline sa...

jag med! ikväll har jag försökt ritat av en klänning jag har så att jag kan sy liknande sen:) det känns som att det kommer att gå riktigt bra för oss:)