fredag, oktober 03, 2008

ännu mera skulptur

blev en massa skulpterande idag med. fortsatte på den där abstrakta grejen björn ville att jag skulle göra. det var riktigt kul att "bara" göra nåt (det fanns en grundtanke bakom det hela). nu är även den färdig för att brännas. kanske lägger in några bilder på allt sen då det är klart och vi fått ordning på datorn
jag trodde verkligen inte att det skulle vara så här roligt med lera trodde jag bara skulle bli frustrerad. nu har jag ju blivit det några gånger men det har gått över rätt fort. jag tror inte att det kommer bli så att jag kommer hålla på med lera på fritiden och så för det lät som att det var rätt dyrt, fast någon gång kan jag nog kosta på mig det men det beror ju på om man kan bränna i en vanlig ugn eller om jag har tillgång till en ugn för sånt. aa jag vet inte hur som helst är det roligt just nu:) extra roligt då folk verkar gilla det man gör:D jag tror björn sa nåt i stil med "jag gillar hur du arbetar" och "läckert" senare då den abstrakta lilla saken var klar. sen vare några teknikare som tyckte den var cool. skitroligt:D egoboost till tusen!

Inga kommentarer: