fredag, oktober 03, 2008

caroline, den coola och snygga storasystern

viktor hade haft två tjejkompisar här idag för att de skulle kolla på kelso och då hade de sagt "din syster är snygg och cool". inte illa ;P alltid kul att få höra sånt^^
jag började fundera på hur det skulle kännas om någon i min egen ålder sa det och jag kom fram till att jag skulle tycka att det känns lite konstigt, varför vet jag inte. det tåls att fundera på.
på tal om något annat så har det helt tvärt blivit grymt kallt bara på någon dag eller två. det är hemskt. för första gången har jag kunnat njuta av höstfärgerna och sen det komma en massa kyla och förstöra det för mig. fy!
den här kalla dagen plus att jag hade tid att fördriva resulterade i att jag köpte mig ett par vantar och ett par lite tjockare strumpbyxor nu måste jag bara skaffa mig en vinterjacka och ett par vinterskor också. jag kan verkligen inte gå som jag gjorde ifjol, converse och vår-/sommarjacka, jag kan inte fatta hur jag klarade av det. (nu är det inte ens minusgrader ute och jag önskar att jag hade en skoteroverall.) jag hittade även en klänning på second hand, eller jag hittade den igår och köpte den idag. har dock inte provat den än för jag fick den inte över huvudet pga min frisyr men den passar nog och gör den inte det får jag väl göra lite ändringar:)

3 kommentarer:

nattanorberg sa...

haha, inte fel att bli kallad snygg och cool ;) sebastian sa att han ville gifta sig med mig idag också :D haha så fult.. men sen sa han samma till petra någon timme senare :( haha

Caroline sa...

haha vilken player:P

nattanorberg sa...

men menaru :O han dumpade mig direkt när han tycktes hitta nåt bättre :( haha :p