onsdag, oktober 22, 2008

Jackie is back!

jag missade bussen i morse och det kändes riktigt surt för jag skulle ha körlektion direkt på morgonen men jag hade tur för mamma skulle jobba kväll så då kunde hon skjutsa mig.
väl på körlektionen var jag så trött att jag kom inte ihåg hur man startar en bil XD men efter ett tag så gick allt bättre och nu kan jag starta i uppförsbacke. heja mig!
vi hade bara två lektioner, samhäll och psykologi. på psykologin var det om neuroser. det blev att medans hon berättade jämförde man med sig själv rätt mycket men det var bara på depressioner jag kände igen mig ordentligt (var deprimerad är inte det längre) annars så var det att man kände "jo men lite så är jag nog".
sen efter att vi slutat så hade jag tid att fördriva från 14-17 så då gick jag på stan ett tag med nathalie och petra sen blev det en stund själv också.
sen ungefär kl17 gick jag till breimert för att checka läget om hur jag mår och så nu. jag vet inte vad jag sa men efter att jag sagt det sa han "jackie is back!" och jag känner nu så här i efterhand vad glad jag blev över att han sa så. liksom jag är ju tillbaka! fast jag är tom tillbaka bättre enligt mig själv. weeehoo! man känner ju ännu mera att man är tillbaka då andra märker det också och då blir jag bara så himla glad:D:D:D
åh herregu va jag är mycket gladare än förut. jag skrattar mest hela tiden känns det som. jag tar väl igen allt skratt nu:P

bye bye emptiness, hello happiness
eller nåt:P

förresten jag kom på att då vi gick på stan så var det rea på second hand, alla kläder och skor för 5 kr st!!!!!!!!! jag köpte fyra plagg, minns inte riktigt nu vad det var för nåt men det var kjolar och klänningar iaf men jag vet inte hur många av varje. jag hade säkert kunnat plocka på mig bra mycket mer om jag gått dit igår då rean började men då visste jag ju inte om den

1 kommentar:

nattanorberg sa...

hehe, ja de va riktigt najs med rea :D vi får hålla utkik efter mer rea ;)