söndag, juni 05, 2011

så jävla kul kväll igår! den började hos nathalie där jag gjorde mig iordning sedan for vi till linneas salong och åt god mat, förfestade och hade det riktigt trevligt! sedan blev det olles och en massa dans och trevligt folk. sen var det hur många jävla plåster till killar där som helst men det var ju bara att dansa ifrån dom:p
sen när jag fått skjuts till min brors lägenhet av michaela så upptäckte jag att det var ingen bror där så då bar det av till max för att umgås med honom och folket han var med. jag tror att vi somnade någon gång efter 5 ^^

en riktigt rolig kväll! tack alla som var med och gjorde den så bra!

3 kommentarer:

michaela. sa...

hahah jaså du tog en runda till :D vad roligt!

tack för en grymt bra kväll, fler vill vi ha :D

Nathalie sa...

haha, tack själv! Var riktigt roligt :) Repris snart igen!!

Sara Wiberg sa...

Tack själv Caroline :) :) Många repriser av denna kväll i sommar! :D