måndag, februari 07, 2011

stockholm

helgen var hur bra som helst på alla sätt och vis. minnena gå ihop med varandra och jag kan inte komma på när vad hände så jag tänkte att jag härmar michaela :P

"syster-syster?", läskig människa/skulptur, påtvingad pardans, snygg bowlare, 180 kr, "are you staying or going", surrealistiskt fiolspel, shopping, rodnar utan egentlig anledning, rolig taxichaufför, elak busschaufför, henrik schyffert, trötta fötter, "har ni gått ut ettan?", armkrok, akutkramar, fiskring, bowling, dans, tjuvlyssna, rose, parfym, cola, "jag är lite rädd för dig", 167, korridorspromenad

lite så har helgen varit

de saker som jag är absolut mest nöjd med av det jag köpte är ett par urbanears, plattan i denna färg
och en parfym ifrån make up store som heter holiday luxury, jag kan verkligen inte sluta lukta på den

2 kommentarer:

michaela. sa...

haha det var så roligt när du rodnade :D eller ja, allt var roligt! förresten så gillar jag dina plattan-lurar ;)

Nathalie sa...

Åh, vi måste verkligen göra om resan! Till stockholm, eller var som helst ;) Hade hur kul som helst! Nu laddar vi inför födelsedagsfest!