onsdag, november 10, 2010

igår när jag gick och la mig såg jag fram emot en långpromenad nu på morgonen. då hade jag glömt väderrapporterna men jag blev påmind om dom när jag tittade ut genom fönstret när jag vaknade. marken var alldeles vit och fönsterna blöta. brrr

mina axlar verkar i alla fall må rätt bra nu så idag kanske jag orkar klippa håret, eller så kanske väntar jag en dag till. vi får se. på tal om hår har jag upptäckt att mitt har blivit väldigt långt nu, jag känner hur det kittlar långt ner på ryggen. roligt och lite jobbigt, jag vet liksom inte vad jag ska göra av det. jag kan inte längre ha fina knutar på huvudet för hårsnodden är för liten. får väl helt enkelt leta efter stora snoddar och tills dess får jag väl bara sätta upp det i en hästsvans

1 kommentar:

michaela. sa...

haha då kom jag att tänka på när du berättade att håret klämdes fast under armen när det var långt :D