måndag, oktober 11, 2010

undra egentligen hur många böcker jag hunnit läsa i år. om jag skulle lyckas komma ihåg alla och räkna ihop dom skulle jag nog hamna kring 40-50 kanske eller åtminstone 30-40. hur som helst är jag helt knäpp vad det gäller böcker nu, är jag ledig så läser jag ut en normallång bok på en dag. (för att göra det hela lite tydligare så var jag inne på tredje boken i sookie stackhouse serien i lördags och idag läste ut den femte.. och då har jag ändå hunnit jobba åtta timmar idag)

jag lånade hem sju nya böcker idag så jag borde ha så att det räcker åtminstone 1½ vecka tycker jag men sen vet jag inte vad jag ska läsa. har ni några tips? helst inget som handlar om saker som faktiskt händer i verkligheten, sånt stöter man ju ändå på i just verkligheten.
jag borde själv bli lite bättre på att tipsa om böcker här men det hinner jag inte innan jag hunnit sätta tänderna i en ny bok. men jag kan säga det att robin hobbs böcker är helt klart läsvärda, tror faktiskt att hon gått och blivit min favoritförfattare.

Inga kommentarer: