måndag, juli 19, 2010

idag hade jag min första ensamma dag på jobbet (har haft inskolning i 3 dagar). de som jobbar ordinarie hade sagt till oss att när det var nya på företaget så var det väldigt stressigt i början och de hann sällan fika så med det i bakhuvudet stressade jag ganska mycket och tog en fikarast/snytpaus på max 10 minuter. sen när det blev lunch upptäckte jag att jag hade nästan inga ställen kvar att städa efter lunch. kl 13.00 var jag klar med allt (slutar 14.00) så den där stressen på förmiddagen var ganska så onödig men då kunde jag göra bort några rum som bara ska städas en gång i veckan så det var ju i alla fall bra.

att sluta 14.00 känns förresten väldigt konstigt, det känns lite som att man smiter iväg då de flesta stannar kvar till 16.00. dock är det väldigt skönt för det känns som att man har hela dagen framför sig när man kommer hem

Inga kommentarer: