torsdag, juni 17, 2010

det var länge sen jag skrev någonting nu för det har inte hänt så mycket intressant. gräsklippning, husmålning och träning har stått på schemat och det är inte direkt det allra roligast att skriva eller läsa om.
förra helgen var jag ju i och för sig på matildas student och bal och jag hade tänkt lägga upp lite bilder därifrån men det är alltid någon på bilden som jag inte vet vem det är så känns det fel eftersom jag inte kan fråga om det är ok.
jag var ju även på nathalies inflyttningsfest i fredags och vi hade otroligt roligt, massor med dans precis som det ska vara. morgonen efter såg jag att jag fått blåmärken i armhålorna efter att ha blivit lyft när jag och en annan pratade om träning och muskler. blåmärkena är fortfarande kvar:P

2 kommentarer:

michaela. sa...

haha det såg så roligt ut när du lyftes upp i luften bara så där :D

Caroline sa...

det kan jag tänka mig att det gjorde:P